MATHILDA LINDSTRÖM

WHY DOES IT NEVER GET BETTER?

Publicerad 2011-11-03 19:13:53 i ALLMÄNT,

Idag har jag varit så jäkla trött hela dagen alltså, imorse var det verkligen så att jag absolut inte vela åka till jobbet, utan vela bara ligga kvar hemma, sova ut för en gångs skull, men icke. Dagen i sig har väl varit bra, rullat på som vanligt, mycket folk ibland osv men på ett sätt ändå seg liksom. Gick lite tidigare idag också, typ halv 6, åkte hem direkt och sen direkt iväg igen och käkade med Iza, och nu har jag sagt hejdå till henne för hon åker till Norrköping idag, hon är påväg just nu. Fan alla mina vänner lämnar mig hehe, närå men så sa hejdå till henne, och nu är jag hemma igen, ska plugga teori en sväng nu, sen BUMS I SÄNG! (nu skulle man haft en karl du) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela