MATHILDA LINDSTRÖM

WE GONNA ROCK THIS WORLD TOGETHER

Publicerad 2011-11-13 12:32:51 i ALLMÄNT,

Goddagens! gud va djag känner att jag har varit dålig på att skriva i helgen, kanske för att jag har gjort saker och inte suttit vid datan något, ah det måste nog vara så. 

Men igår iallafall, så vaknade jag sent, mend duschade och fixa mig och så, sen gick jag till Iza så låg vi där och kikade på prison break i flera timmar typ haha, och sen åkte vi ner på stan för vi skulle käka och ha mys på mingel, men då hade dom inte de vi vela äta så det slutade med att vi tog max haha bra gjort! eh, sen hem till henne och inte gjort ett skit, men sen bestämde vi oss för att, fan vi drar till interpool en sväng och tar en öl, mötte upp Gina och hennes kompis där också, så var kvar där till stängning, så det var ju trevligt. Sen bums i säng haha.

Och idag ringde farfar och väckte mig och frågade om jag vela komma och äta, men jag orkade inte de, men sen bah: äh vafan det orkar jag visst haha, så nu sitter jag och väntar på min faster och ska kika om hon kan komma och hämta mig, annars måste jag ta en buss och det vill jag inte göra, för det tar sån tid, men hon ringer ju aldrig upp mig den rackaren.... aja vi får se hur det blir, annars får jag äta något annat, kanske mingel idag då? haha.. Hörs senare igen, puss!

mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela