MATHILDA LINDSTRÖM

TODAY IS A DAY THAT I JUST WANNA BE WITH YOU

Publicerad 2011-11-02 23:09:27 i ALLMÄNT,

... or everyday is a day like this.

Ja, Iza kom och hämtade mig idag hemma, så åkte vi ut till valbo en sväng, gick runt där och kikade lite, hittade ett par skor jag vela ha, festskor liksom, vill vill vill verkligen ha dom, men ah. Eh de finns ett par som jag hellre vill ha egentligen men dom finns ingenstans länge typ, så dessa, i want! Men iallafall, blev som vanligt glass på ikea när man väl är i valbo, och sen åkte vi ut till Hille hem till Linnea och Nille och fikade massa gotta, kaffe chips bullar och shokladpudding, jajjamenasan, då har man gått upp något kilo haha. Närå men det var supermysigt iallafall, de måste ske oftare måste jag säga. Drog sen hem till Iza och slängde oss i hennes säng tillsammans med hennes mamma och burrade ihop oss och kikade på Grey's Anatomy, lika bra som alltid måste jag säga. Nu är jag hemma, ska öppna teoriboken lite, sen blir det till att sova, inatt inviger jag zebratäcket, trots att det fortfarande är hårt även fast det är tvättat, buhu hoppas det funkar ändå och att det blir bättre. Men vi hörs mer imorgon people. Puss

Teori hit och teori dit, fan om man kunde ta körkort utan att plugga teori. HATE THIS!

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2011-11-03 08:25:14

jag diggar ditt namn stort :)

händer idag då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela