MATHILDA LINDSTRÖM

TISDAG - PERSONALMÖTE

Publicerad 2011-11-15 19:56:32 i ALLMÄNT,

Hallå Hallå! Shit alltså, "hade ställt klockan på 6,45 idag" trodde jag ja, skulle hinna upp och duscha håret o grejer, men när klockan ringde visade de sig att jag hade ställt den på 8,00, och jag skulle möte Elin på stan 8,20 för vi skulle ha personalmöte, sprang seriöst mellan toan och mitt rum, shot vad jag stressa, och helt otroligt så hann jag :D grymt right?

Iallafall, de gick bra, och idag har de varit askul och jobba, allt har gått bra osv, så det var ju bra, mötte Iza och Madde efter jobbet, så gick vi och köpte biljetter till Twilight - Breaking Dawn part 1, så imorgon 18,30 smäller de, då ska vi äntligen se den, som vi längtat!!!!! Eh gick runt lite på stan efter också, köpte en vanlig svart basic tröja, alltid bra att ha. Sen hem och käkade lite snabbt och nu är vi hemma hos Iza och ska kika på Prison Break och sen Desperate Housewives! Imorgon håller vi tummarna på att jag vaknar i tid osv haha...


T-shirt Carlings Jeans Dr.Denim Smycken Glitter

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela