MATHILDA LINDSTRÖM

THAT CAME AS A SUPPRISE

Publicerad 2011-11-04 09:39:52 i ALLMÄNT,

Godmorgon Godmorgon! Äntligen FREDAG! ska luncha hemma hos mormor idag också, eller det hoppas jag, har inte ringt och kollat än, men jag har ingen matlåda så jag måste äta där, haha och det brukar ju gå bra. Bara jag som hälsar på henne nu för tiden så jag får alltid komma hihi, bästa barnbarnet såklart ;) 

Haha, närå men idag sov jag lite läångre än tänkt, trots att jag fick typ 10-11 timmars sömn inatt eftersom jag la mig så tidigt, skönt som fasen, men det blev lite stressigt för jag skulle duscha håret nu på morgonen, men jag hann och är klar nu så ska cykla om en lite stund bara, sen blir de jobb hela dagen. Ikväll blir det fest tror jag med min bästa lilla tjej Linnea, ska bli så kul för jag har inte festat med henne på ett tag nu så det ska bli wonderful haha! Men vi hörs senare, puss och kram. Ha en bra fredag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela