MATHILDA LINDSTRÖM

TAKE ME DOWN LIKE I'M A DOMINO

Publicerad 2011-11-23 23:31:26 i ALLMÄNT,

Tjabba! Jobbet idag gick väl bra, eller det fanns typ inget som kunde gå dåligt om man säger så haha, dött i hela jäkla gallerian förfan, jag menar, vart är allt folk liksom? men iallafall, fick inga varor idag heller, så dött kan man verkligen säga att det var, jag Elin och Kajsa med våran nya "poppiga julmusik" som dom så fint kallt de, bullshit inge poppigt där eller haha. 

Men iallafall, direkt efter jobbet åkte jag hem, pratade med mitt hjärta i telefonen på väg hem också, Linnea :) som jag varken pratat med eller träffat på snart 2veckor, så nästa vecka förmodligen blir det mys. Eh kom hem, och käkade, de bjöds på raggmunk, vilket jag aldrig i hela mitt liv ätit förrut, och det var hur gott som helst ju, längtar till lunchen imorgon haha. Sen cyklade jag hem till Iza, degat där samt kikat på Grey's Anatomy nu på kvällskvisten, nu ska jag hoppa i säng så man kommer upp imorgon. Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2011-11-24 19:59:58

love you <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela