MATHILDA LINDSTRÖM

SUNDAY

Publicerad 2011-11-06 11:08:54 i ALLMÄNT,

Godmorgon. Vaknade för ett tag sedan, har sovit som en kratta inatt verkligen, jag vet inte vad de är för fel för jag har sovit asdpligt det sista dagarna, Men idag vaknade jag upp hemma hos mormor, sov här inatt tillsammans med mamma, vi har precis käkat kite frukost osv, och nu ska vi fixa till oss och sen fixa käk, moster och hennes familj kommer hit idag så ska vi käka allihopa tillsammans o så.

Jag vill ner på stan en sväng också, för jag vill köpa en tröja som jag har hittat´, men jag känner att jag inte riktigt har råd med de, men jag vill vill vill verkligen ha den... så jag vet inte alls hur det blir. Men nu ska jag börja ärta till mig lite, vi hörs av senare. Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela