MATHILDA LINDSTRÖM

SLÄNGER IN LITE TIDSFÖRDRIVNING BARA..

Publicerad 2011-11-23 23:43:44 i ALLMÄNT,

HAR DU UNDER DE SENASTE TVÅ VECKORNA
Druckit Alkohol? – Helt klart
Saknat någon du inte borde sakna? – Varje dag tyvärr...
Hört någon snacka skit? – Nja det tror jag inte, maybe? 
Skolkat från skolan? –  Gått ut skolan
Hjälpt någon som har kärleksproblem? – Nej
Pratat med en riktigt bra vän i teleofnen? – Alla mina vänner jag pratar med i telefon
Blivit irriterad på någon?- Oh yes!


DIG SJÄLV
Trivs du med ditt utseende? – Not really, finns mycket jag vill ändra
Vad är din normala hårfärg? – Tokblond! 
Vart vill du helst bo? – Las Vegas typ
Redo för barn? – Nej och kommer aldrig bli heller
Redo för att flytta hemifrån? – Jadå, men de tycker nog inte mamma o pappa, har ej råd heller...
Använder du linser eller glasögon? – Nej


DU OCH KÄRLEKEN
Har du pojk/flickvän? – Nej
Är han/hon äldre eller yngre än dig? – Har ingen så
Namn på din första största kärlek? – Måste nog säga Thobbe där
Saknar du din första största kärlek? – Nej
Om du har pojk/flickvän, hur länge har ni vart tillsammans? lalalala
Hur ofta träffas ni? – lalalala
Hur ofta pratar ni med varandra i telefonen? – lalalala
Vem av er tog första steget till första kyssen? – lalalla JAG HAR JU INGEN POJKVÄN. Dåliga frågor!


PENGAR
Tjänar du egna pengar? – Nja vet inte vad jag ska säga där hehe
Hur mycket pengar går per månad åt kläder? – Förr, alldeles för mycket, har blivit bättre nu men ah.. 
Gillar du allt du köper? – Ja när jag köper de, sen går de någon dag, och då är de inge kul längre
Hur mycket pengar tror du att du lagt ut på hårprodukter? –  Inte mycket, lägger bara pengar på hårfärg typ
Sparar du till något? – Kan inte spara, men om jag måste svara, data hund och tatuering! 
Har du pengar på ditt konto nu? – Kan jag faktiskt inte påstå, tacka gudar för att det är fredag snart! 
Hur mycket pengar går åt till alkohol i månaden? – A little to much i think.. 
Betalar du allt du behöver? – Långt ifrån, har snäll mamma och snäll pappa hehe!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela