MATHILDA LINDSTRÖM

PÅVÄG HEM TILL ETT SNÖIGT GÄVLE ELLER?

Publicerad 2011-11-27 19:03:42 i ALLMÄNT,

Hallojsan! Haft en toppendag idag också med världens bästa mamma, fick med mig en grej hem idag också som jag visar sen, men lycklig är jag. Snäll som mamma är så betalade hon halva hihi. Iallafall käkade lite innan bussen skulle gå, och nu sitter jag på den, har åkt en halvtimme nu så är väl hemma om typ en och en halv timme typ, då kommer min kära vän Iza och hämtar mig. Sen ska jag hem, måste duscha, alldeles svettig efter allt gående i affärer idag haha. Men tack mamma för denna helg och för allt, den har vart underbar, du är bäst! Älskar dig mest! (oj vilket rimm de blev haha)

Usch regnar nu, hatar att åka buss då, är så rädd för att de ska bli vattenplaning eller något, blåser gör de också så de är alldeles vingligt, buhu... OCH SNÖ I GÄVLE? bra/dåligt? Vad vet jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela