MATHILDA LINDSTRÖM

ON THE FIRST PAGE OF A STORY

Publicerad 2011-11-09 22:50:38 i ALLMÄNT,

Vilken jävla seg dag det varit idag på jobbet, alla tre har varit aströtta och bla bla bla, slut snackat om de typ haha. Nej men otroligt seg har den varit, kom massa kartonger också, så då blev man ju glad "att det kom varor så man hade något att göra" men vipps, så var de bara smyckesskrin haha, så det roliga varade tyvärr inte så länge, men iallafall, cyklade hem i vinterkylan (som btw kom idag, verkligen ASKALLT ute har det varit idag) men iallafall,cyklade hem, bytte om och sen kom Iza och plockade upp mig, så åkte vi ut till köpis, fick lite saker med mig hem, och jag är supernöjd. Ett par skor, en bh och en plånbok, bh:n visar jag ingen bild på, skorna fick jag inte till någon bra bild på, men den ursnygga plånboken slänger jag in i ett nytt inlägg nu direkt efter, awesome! Men nu ska jag hoppa i säng, upp tidigare imorgon och duscha håret, blä jag som nu för tiden vill sova så mycket som möjligt, tänk att det alltid ska komma något ivägen, fan godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela