MATHILDA LINDSTRÖM

LIKE GLITTER IS RAINING ON ME

Publicerad 2011-11-02 08:56:52 i ALLMÄNT,

Godmorgon! onsdag idag,  mitt i veckan, dvs halva veckan har gått och halva kvar, själv hatar jag onsdagar, just för att det är precis i mitten, men förhoppningsvis går den snabbt över. Jobbar med bästa Elin idag så det ska nog gå kanon. Blir lunch på stan idag också tillsammans med Iza och Madde, dom kommer ner och hämtar upp mig sen blir det nå käk. Juste, ikväll är det Grey's Anatomy, fan sikken tur att jag kom på de haha, dör om jag skulle missa de! Men nu ska jag fixa de sista, usch håret mitt är åt helvete verkligen, blir inte som jag vill, men skitsamma...

Jeans Dr. Denim Skinnjacka H&M Halsduk GinaTricot

Kommentarer

Postat av: .

Publicerad 2011-11-05 09:23:59

cuteass!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela