MATHILDA LINDSTRÖM

KISTAMÄSSAN OCH JULSHOPPING!

Publicerad 2011-11-26 10:31:35 i ALLMÄNT,

Hejsan! Igår höll jag på att skriva ett jättelång inlägg från mobilen, alltså om gårdagen, men jag glömdepublicera de och idag var det borta, så de kom ju som sagt aldrig upp tyvärr haha. Men jag drar det lite kortfattat bara:

Bussen gick halv 6 från Gävle, Iza kom in på jobbet för att göra mig sällskap till bussen och vinka av mig, och sen i med hörlurarna och två timmars bussresa framför sig, nice! Kom fram och gick och mötte mamma på en gång, och sen gick vi och käkade, handlade lite och sen åkte vi hem, hade mys hemma med vin och godis framför tv:n, så jävla skönt att vara här, komma bort från Gävle osv osv.

Mamma väckte mig idag runt 10 tiden, upp och hoppa och nu ska jag börja fixa mig, för snart ska vi iväg på Attitude Kisamässan och kika en massa, och sen väntas julshopping om jag inte är helt ute och cyklar, men vi hörs senare när vi kommer hem och så iallafall, ha en bra lördag. Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: ullie

Publicerad 2011-11-26 11:23:39

Tack du oxå..



kika gärna in igen o lämna liten kommentar så tittar ja nog in till dej igen :)

Ha en skön lördag kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela