MATHILDA LINDSTRÖM

JAG TROR JAG SERIÖST DÖR SNART

Publicerad 2011-11-07 19:02:06 i ALLMÄNT,

...... av trötthet. Jag är så JÄVLA trött rent ut sagt, jag skulle lätt kunna somna nu ja, men de känns ju sådär, då kommer jag vakna mitt i natten pigg som fan haha, men ah, har gått bra på jobbet idag, men tyvärr stendött hela dagen, på hela gallerian liksom, skittråkigt men sånt får man ta ibland. Hemma nu iallafall och jag vill åka ut till köpis en sväng, men det verkar inte pappa vara så sugen på som vanligt, han brukar ju helst vela ligga i soffan bara, tröööök. Dom stänger ju om en timme också, och jag vill ut och ta en snabb check bara, men verkar inte bli så.... godnatt snart fan!

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-11-07 21:32:22

jo det är bara bra är sjukt trött bara! :(

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-11-07 22:51:57

sov gott! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela