MATHILDA LINDSTRÖM

JAG HAR GÅTT FÖR LÅNGT NU..

Publicerad 2011-11-22 22:57:37 i ALLMÄNT,

Dags att lägga sig kanske, ögonen håller på att ramla ihop nu känner jag, eller det har ju ena ögat gjort i princip hela dagen och sen i lördags så, jävla öga och va dryg alltså! Men i vilket fall som helst, efter jobbet cyklade jag direkt hem, hann knapp ta av mig innan jag och pappa stack iväg och käkade max och sen traskade jag hem till Iza där vi kikade på Prison Break, Kär och Galen (som jag sa: vi kollar inte på de där skitprogramet iza, nej svara hon) och sen kollar vi på de iallafall, och jag börjar grina haha, stört. Men sen bäst av allt, desperate Housewives! Mer och mer spännande alltså. Tog en promenad hem och nu sitter man här och drömmer sig bort typ, närå men ska försöka sova nu iallafall, Puss och Kram! 

Kommentarer

Postat av: Victoria

Publicerad 2011-11-22 23:00:29

Svar: Tröjan kommer från Weekdays herravdelning :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela