MATHILDA LINDSTRÖM

I'M STARTING OVER

Publicerad 2011-11-29 23:01:20 i ALLMÄNT,

Hallådär! (gud jag startar alltid alla inlägg med exakt samma sak, buhu fan vad tråkgigt allt i bloggen bli nu, jag dör ut snart fan) men aja, kort: jobbet gick bra, och efter de gick jag och gjorde naglar (se inläggen under detta) eh, sen mötte jag upp Josse och Iza för en fika, dock var Josse tvungen att göra annat, så de blev bara jag och Iza, Elin satt med oss ett tag också medans hon väntade på bussen, sen drog vi hem till Iza och kikade desperate housewives och nu är jag hemma, och ska strax hoppa i säng, ladda inför morgondagen då jag kommer jobba någora dagar själv för första gånger på glitter, wiihoo de kommer gå toppen tror jag :) Ha det bra så länge, peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela