MATHILDA LINDSTRÖM

I FALL IN LOVE IN A HOPELESS PLACE

Publicerad 2011-11-17 09:36:42 i ALLMÄNT,

Godmorgon! jag har hela dan igår och idag trott att det var fredag idag, men de är det då inte, de är bara torsdag idag, eller bara och bara, men typ, så jävla drygt när man tror att det är en dag frammåt så är det inte de hehe suck. Men imorgon så! 

Igår var ju jag Madde och Iza på Twlight Breaking Dawn, jag tyckte den var skitbra, men dock seg och man JÄMFÖR med dom andra filmerna, men ändå så jäklans bra, hur kan dessa filmer vara så bra?! aja skitsamma, åkte hem till Iza sen och kikade Grey's Anatomy och sen åkte jag hem och kika ett avsnitt av gossip girl, sen somnade jag typ. Imorse, gud så svårt det var att komma ur sängen, var så jäklans trött men tillslut kom jag upp, är typ klar nu, håret vill inte vara som jag vill dock, men dom dagarna har man ju ofta nu för tiden, löshår nästa! Men aja, nu ska jag pysa, hörs senare. Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela