MATHILDA LINDSTRÖM

GLÖM DOM SOM VILL SÄNKA DIG

Publicerad 2011-11-21 08:44:28 i ALLMÄNT,

Godmorgon! Läget idag alla pigga och glada? haha skittrött är jag som vanligt, men nu är man såklart trött efter helgen eftersom den har vart så grym osv. Dock vaknade jag ju upp med superont i ögat igår, och jag har ont idag också, damn vad har jag gjort liksom? aja ont har jag iallafall, sen rätt som de är kan de komma en tår från ögat, så idag kommer man väl stå på jobbet och grina haha, ska försöka hålla tillbaks de ;) 

Nu håller jag på och fixar mig osv, seg och blä, vill sova! men ja vi hörs sen efter jobbet iallafall.
Ha en toppendag alla måndagsmänniskor!

Tröja Carlings Jeans Dr.Denim Smycken Glitter Guldfynd osv..

Tröjan bakifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela