MATHILDA LINDSTRÖM

FRIDAY IT IS!

Publicerad 2011-11-11 09:14:17 i ALLMÄNT,

Goddagens eller godmorgon kanske? Igår skrev jag ingenting, jag gjorde ingenting typ heller, jag låg hemma i sängen hemma hos Iza och kikade Prison Break och Criminal Minds, sen inget mer typ haha. Skönt som fan att bara slappa nu när jag har varit så seg och trött, de är jag dock idag också, men vi tar oss upp ändå. Ska käka lunch med pappa idag på stan också för han åker till Stockholm i helgen så då brukar vi alltid käka lunch tillsammans eftersom han har hunnit sticka innan jag slutar och kommer hem. 

Ikväll blir det nog fest och det är man ju värd efter en hel veckan med jobb, hehe. och jag har ju en anledning nu också till att festa, jag har nya skor hehe dåligt eller bra? ;) Juste, skönt som fan, idag kommer Madde och hämtar mig, alltså nu på morgonen så jag får skjuts till jobbet och sen hoppas jag iallafall att Iza kommer och hämtar mig, för jag tänker då inte gå i denna kyla hem eller haha. Så jäkla skönt att slippa cykla idag, det börjar ju bli så jäkla kallt nu så... Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela