MATHILDA LINDSTRÖM

DU MÅSTE SKÄMTA MED MIG?

Publicerad 2011-11-21 22:28:28 i ALLMÄNT,

Ah hej igen, kortfattat, åkte hem till Iza för lite lugnande och slapp bara, va till willy's innan och handlade lite gotta, sen hem till henne och kika prison break, men helvete heller, jag orkar inte med detta seriöst. Men skitsamma ska inte skriva de här, men är så jävla besviken, ledsen och så arg. Nog med de, tack Iza för att du orkade lyssna på mitt kacklande idag haha. 

Nu ska jag slänga på gossip girl och krypa ner och förhoppningsvis somna direkt efter de, för att ladda ännu en dag med jobb imorgon, då ja håller båda tummarna för att det kommer varor imorgon så dagen går fort haha. Hörs imorgon, puss och kram!

Denna text kommer förmodligen att pryda min kropp eftersom jag fortfarande
inte kommit på vad jag vill skriva om mamma och pappa, så denna får gå före, men 
i ett annat tysnitt!

Kommentarer

Postat av: Jennika

Publicerad 2011-11-23 18:05:13

kom till mig bah ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela