MATHILDA LINDSTRÖM

ZEBRA MUFFINSFORMAR!

Publicerad 2011-05-30 20:55:32 i ALLMÄNT,



Kolla fina zebra muffinsformarna mamma och mormor köpte idag då som dom ska baka i tills min student.
Hur fina var dom inte då?!

Haft en supermysig dag idag på stan först med bara Linnea och sen kom Madde ett tag, så vi satt och käka sallad på george ett tag och hade det mysigt med massa snacka bara, sen blev lite en liten runda på stan bara. Linnea fick massa kläder från mig för ett tag sedan, för jag använde inte de längre, och jag vill ju hellre att det ska komma till användning än att det bara ligger där eller att jag  slänger de, så har hon sagt hela tiden att jag skulle få pengar, men jag vela inte ha pengar för de haha, och sen har jag letat efter ett par svarta tajta jeans hur länge som helst, men aldrig hitta ett par, så hittade jag ett par idag och la undan dom och skulle fråga pappsen (för jag behöver ett par nya svarta för mina som jag har, har gått sönder) men hann inte ringa pappa, så drog Linnea upp byxorna i påsen, så hon hade köpt dom till mig, underbara du Linnea, tack så jätte mycket älskling! Så nu har jag ett par svarta perfekta jeans!!!

Nu är jag hos mormor, har varit på willy's och handlat lite gotta, så sover jag här inatt också för jag börjar så tidigt imorgon, och mamma åker hem imorgon också så jag vet inte riktigt om jag kommer hinna träffa henne imorgon heller, så de var lika bra att sova här inatt igen. Men nu ska jag kika lite mer på CSI NY, och snart börjar CSI, puss på denna kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela