MATHILDA LINDSTRÖM

VAD ÄR DE FÖR FEL MED EN ÖL PÅ EN UTESERVERING DÅ?

Publicerad 2011-05-09 22:22:06 i ALLMÄNT,

ÄÄÄÄÄÄÄÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA SUGEN PÅ ATT SÄTTA PÅ MIG PÅ EN UTESERVERING OCH TA EN ÖL?! 
- men ingen mer än jag verkar vara så speciellt sugen på de om jag ska vara ärlig.... buhu!

Iallafall, käkade osv hemma med pappa, sen hoppa vi in i bilen, hämtade upp Madde, och sen åkte vi till Plaza och satt där ett bra jäkla tag, snacka om att det var skönt att sitta där, hur varmt som helst och massa goa människor, kan inte bli bättre va? eller jo, en öl i handen, sen perfekt haha. Madde och jag gick in till stan sen för att ta bussen därifrån, men de kom inte så vi traskade upp mot interpool för att vänta där istället, tog ett tag innan den kom, men sen så! Nu är jag hemma, och har myror i stjärten haha, vill inte sitta inne, trots att klockan är fan snart halv 11, men åååååh paniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela