MATHILDA LINDSTRÖM

TURKIET (DE HÄR SKREV JAG I VECKAN)

Publicerad 2011-05-17 18:46:19 i ALLMÄNT,

..... Men jag kunde inte publicera de från mobilen konstigt nog?! men jag skrev detta iallafall haha så där har ni lite info om varför jag inte skrev innan osv... 

Hallådär Sverige!! Hur har ni de där borta? Hört att i Gävle har ni iallafall regn, lider med er faktiskt! Jag kom på en grej såhär i efterhand att jag glömde totalt bort bloggen innan jag åkte så jag skrev ju ingenting eller så haha, hemskt ledsen för de, men vi kom fram till Alanya i lördags eftermiddag runt 4-5 tiden ungefär! De var jobbigt med både flyg och buss osv men de gick bra! På lördagen när vi kom så var de skönt väder, dock kom de lite regn ibland men Inge märkvärdigt, efter den dagen har vi haft kanonväder måste jag säga, hur varmt som helst, dock igår låg vi på stranden verkligen hela dagen, INTE BRA! Har bränt sönder mig totalt verkligen, så idag när vi skulle till stranden fick vi ligga under parasoll + att jag fick ha en handduk över mig. Men fyfan vad ont de gjorde, bröt ihop tillslut så då gick jag och pappa till Apoteket och köpte två salver för att kyla ner allt, tror de verkar fungera, sen har jag bara legat hemma på hotellet hela dagen, har verkligen inte orkat gjort något, pappa har varit ut på nå äventyr och vi ska väl snart gå någonstans och ta någon öl! Men nu blirde inge mer skrivande idag, sitter o mobilbloggar och de är så jäkla jobbigt, hörs kanske imorgon om ni har tur ;) annars någon annan dag. Puss och Kram, saknar alla er där hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela