MATHILDA LINDSTRÖM

TJEJKVÄLL + BERGGRENSKA STÅR PÅ AGENDAN..

Publicerad 2011-05-26 18:18:01 i ALLMÄNT,

Hallådär. FICK VG I MULTIMEDIA! kan ni fatta haha, med den där läraren, jag trodde i princip att han hatade mig typ, men icke då, tror att hela klassen fick vg faktiskt, så det är ju så jävla nice det måste jag säga, jag som slappat igenom lite sådär ja haha, men fan så nice! 

Iallafall åkte ner på stan efter skolan tillsammans med Lollo Madde och Tilda, gick runt och kikade lite, sen käkade Tilda och Madde på fiket på flanör, så vi satt oss på uteserveringen där, sjukt varmt ute, iallafall när solen ligger på, mums vad skönt det var. Sen blev det bussen hem, och har käkat och städat lite hemma nu, ska strax fixa till mig lite och byta om, sen åker jag ner på stan en sväng tillsammans med Madde, ska ner på tjejkvällen som stan har idag! Och sen sätter vi oss nog på Berggrenska en sväng, nyktert såklart idag också, två killar som heter Petter och Rasmus ska spela där idag, och dom är superbra faktiskt, så vi tänkte dit och kika och snacka lite skit om vi får med oss några fler människor eller om alla är skittråkiga ikväll, de visar sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela