MATHILDA LINDSTRÖM

THIS IS MY DREAM, DON'T MESS IT UP

Publicerad 2011-05-28 02:29:54 i ALLMÄNT,

HALLÅDÄR! gud vilket underbar fredag va? ;) Tog en promenad ner på stan och gick in på Hemmakväll där Lollo jobbar, skulle hämta mig hörlurar bara (BARA) men inte fan blev det så eller, haha jag kanske kom ner runt halv 9 - 9, och satt med henne där och hade en jäkla massa tjejsnack undertiden hon jobbade för fullt, så jag satt där tills hon slutade vilket var 11, hon skulle ta 20 över 11 bussen, men missade den tyvärr då, och hennes nästan gick inte förren 20 över 2, så vi pallrade oss till Old Saint, där vi satt ett gäng och hade så trevligt så, vissa har man det roligare med alkohol måste jag säga, men skitsamma, jag hade trevligt iallafall. Sen skulle alla dra, så tog jag mitt arsel och gick upp till Interpool, där jag mötte upp Josse Sara och Cajsa och massa pojkar, så snackade med dom ett bra tag, och sen kom min buss som jag hoppade på, hemma nu och ska snart lägga mig. Träffade på Elin i klassen idag, som tur var påminde hon mig om att är man inte klar med grejerna vi ska ställa ut så ska man vara i skolan halv 9 imorgon, MEN GUD VAD ROLIGT?! öööööh, så inte fan blir det någon sovmorgon för mig imorgon eller, jävla skit, jaja därför ska jag väl krypa ner strax. Så vi hörs imorgon. Puss:)

underbara du...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela