MATHILDA LINDSTRÖM

TÄVLING...

Publicerad 2011-05-28 18:28:05 i ALLMÄNT,

Hallå igen! Kom typ nyss hem från plaza (alderholmen) tävling där idag, och det var faktiskt rätt kul och kolla på alla när dom åkte osv, gick bra för vissa och dåligt för andra, men sånt är livet va! Kom en värsta regnskur där ett tag också haha, men då trängde man sig in under den ända parasollet dom hade haha, där stod jag som en liten flicka bara hehe, och för den delen så blåste de till sen när de slutat regna så jag fick hela skiten över mig, hahaha! Linnea och Nille kom sen också, så det var ju jäkligt skönt, slapp man stå själv.

Men nu ska jag hoppa på cykeln och cykla till Tomas (i hemsta) där han pappa Cattis Helen och Pär är, dom sitter och dricker lite öl och så, så tänkte cykla förbi där och säga hej en sväng dårå, sen kanske jag ska hitta på något med min kära vän Linnea, får se vad kvällen bjuder på. Såg att Petter och Rasmus skulle spela på Berggrenska idag igen, och dom är ju ganska duktiga dårå, så man kanske tar en sväng dit eller så, de visar sig. Hörs sen Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela