MATHILDA LINDSTRÖM

TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!

Publicerad 2011-05-22 13:45:05 i ALLMÄNT,

Goddagens! Pappa kom in och väckte mig idag runt 1 tiden, jag har varit vaken osv sen typ 8 imorse och inte kunnat sova, men sen pang, så somnade jag visst och vaknade istället assent haha, men skitsamma de var det värt, och hur underbart var det inte att få sova i sin egen säng inatt då?! efter att ha sovit i en hotelläckelsäng haha! 

- Men iallafall, gårdagen var sjukt rolig faktiskt, trodde inte den skulle bli så pass rolig som den blev faktiskt, men banne mig det blev den! Fick ganska mycket bilder, men jävligt många av dom är suddiga, och det är ju mindre roligt haha men skitsamma, huvudsaken att vi hade kul. Kommer inte riktigt ihåg vilket buss vi tog hem men aa... 

Nu ska jag hoppa in i dushchen och fräsha till mig lite, sen får vi se vad denna söndag bjuder på! Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela