MATHILDA LINDSTRÖM

ONSDAG

Publicerad 2011-05-25 11:05:27 i ALLMÄNT,

Godmorgon!
Idag är de onsdag, mitten på veckan, herregud så fort veckorna går nu när studenten närmare sig mer och mer, fruktansvärt underbart måste jag säga! :) eh, pappa ringde och väckte mig idag kanske runt 9 och frågade om vi skulle åka och äta lunch någonstans, aa visst kan vi väl göra de, men jag somnade om ett tag och gick sedan upp för cirkus e timme sedan och har nu fixat mig och väntar på att pappa ska sluta och komma och hämta mig, vilket blir om typ en halvtimme eller så, sen får vi se vart Lollo håller hus om jag ska åka till skolan tidigare eller om jag åker hem igen, de visar sig. Ha en underbar tisdag alla ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela