MATHILDA LINDSTRÖM

ÖL KANSKE?

Publicerad 2011-05-10 19:45:36 i ALLMÄNT,

Heej. Skola idag, vilket var en ga nska så slapp dag, och efter skolan åkte jag Lollo Johan och Janni till plaza, inge folk där först typ, men jag tro jag fick en massa bra bilder till mitt graf arbete nu iallafall, fick snäll låna Johan's kamera (superkamera) om man säger så haha, så de blev bra bilder som fasiken, så jag är så nöjd så, bara lite redigering sen så är de klart! Nu försöker jag ragga lite folk om någon vill med ner och ta någon öl, men hur gick de då? antingen svarar dom inte eller inte kan... buhu! Men Madde kanske skulle haka på när hon kom hem från köpis, så får se om vi tar en sväng sen. Men hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela