MATHILDA LINDSTRÖM

O M G

Publicerad 2011-05-13 16:09:21 i ALLMÄNT,

Haha hallådär. Shit, vi börjar med gårdagen, helt jävla sick seriöst?! vad håller jag på med, vad händer? på senaste tiden har jag blivit så rent ut sagt JÄVLA full på nästan ingenting, och jag blir helt galen, jag är seriöst rädd för mig själv, så snälla de måste bli ändring på de annars dör jag, pallar inte med mig själv i de stunderna, och tycker så jävla synd om dom runt omkring osv, fyfan förlåt haha. Men skitsamma, åkte iallafall till Linnea och drack lite vin där, mycket mysigt och vi satt bara och snackade en massa skit, alltid lika nice, sen bar de ner mot Interpool där vi mötte upp Madde också, Janni kom ett tag senare också, så vi hade så trevligt så av den tiden jag kommer ihåg iallafall hehe... Kom hem och deckade sönder på en gång ... död tjej?

Imorse ringde klockan runt 7 tiden, vela jag kliva upp? nej tack haha, men de var bara att göra de o se glad ut eftersom jag hade omprov i religion kl 9 i skolan, haha fyfan så jag mådde alltså, mår inte 100 än heller, men efter att ha fått i mig lite kaffe och mat i magen så känner jag mig lite bättre iallafall, tacka gudar för de!

Provet klarade jag iallafall, toppen av mig! och sen har jag gjort så jäkla mycket idag så de är inte sant haha, lyssna nu: haha, 1omprov, 2st affischer till Naturkompaniet, 3 religionsuppgifter samt jobbat lite på slutprojektet i flash. Jag har varit så grym idag så jag borde få handla lite kläder idag tycker jag haha! De tycker jag låter som en toppen belöning, speciellt eftersom jag inte köpt kläder på aslänge nu heller.

Men nu kommer pappa snart och hämtar mig, så ska vi åka till farfar och äta (inte ett dugg hungrig och jag vill hem och fixa mig, ser ut som jag vet inte vad) men aa, shit nu blev det ett långt inlägg med massa underhållde och händelserik text/information haha. Hörs sen. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela