MATHILDA LINDSTRÖM

MÅNDAG, NY VECKA!

Publicerad 2011-05-23 10:17:00 i ALLMÄNT,

Godmorgon! Idag kom jag verkligen inte upp ur sängen den tiden jag skulle, men som tur är så börjar jag sent idag så de gick så bra att sova lite längre iallafall, så klev upp för kanske 30-40 minuter sen, och håller på och fixar mig lite nu, kaffet står och kokar just nu också, så idag lyxade jag till de med lite kaffe på morgonkvisten, för att vakna upp ordentligt kanske? 

Idag är det skolan för första gången på en vecka, var ju borta hela förra, så ida kör vi på igen, men nu är det fan inte långt kvar tills vi är helt klar med skolan, dock måste jag ut och leta massa jobb vilket jag aldrig tar tummen ur röven och gör, jävla skit! Men  MÅSTE verkligen sätta igång med de, jag menar, vad ska jag göra efter studenten? jag kommer stå där, utan nå pengar överhuvudtaget haha. Aja ska fortsätta fixa mig nu, ska ner på stan och möta upp Lollo och Jennika innan vi börjar, vi ska köpa typ biljetter till barrundan och onsdagsfesten, say weho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela