MATHILDA LINDSTRÖM

JAG ÄR SVART VIT UT OCH IN.

Publicerad 2011-05-06 13:07:20 i ALLMÄNT,

Hallådär. Sitter och jobbar med en affisch nu i skolan, vilket verkligen går åt helvete. Jag ska jobba med färg, och de är absolut ingenting för mig, för jag hatar färg. Jag kan bara jobba med svart och vitt, kanske lite ljusa färger också, ljusgrå, ljusrosa osv. Men denna affisch skulle vara i färgerna: röd, orange och gul, vafan är det för kombenation liksom? släng in knallrosa också när ni ändå är på gång liksom.... bläääääää jag hatar färg haha!

Juste, packade allt imorse, så nu har jag all packning med mig till skolan, hela min fina rosa stora resväska med mig, den ligger säkert hos lärarna just nu, så förmodligen blir jag kvar i skolan tills tåget går, vilket var 16.11 om jag inte minns helt fel haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela