MATHILDA LINDSTRÖM

IT'S FRIDAY.

Publicerad 2011-05-06 09:17:44 i ALLMÄNT,

Godmorgon fredag! Gud så skönt med fredag eller hur? tror absolut inte jag är ensam om att tycka de haha. 

- iallafall, håller på och fixar mig nu för fullt samt håller på och packar, idag 16.11 åker jag och Madde med tåget till Stockholm, sen senare kommer Iza och ner, hon åker hemmifrån sig så hon kommer komma senare. Men så de blir en Stockholm weekend för oss tre brudar i helgen, tråkigt nog jobbar mamma hela helgen förrutom idag, men får iallafall träffa henne och de är huvudsaken. 

Mormor kommer och hämtar mig strax före 10 idag, så skjutsar hon mig till skolan så jag slipper välla in på bussen med massa packning, snäll sådär hon. Men nu måste jag fixa de sista innan man börjar dra sig. Hörs förmodligen mer sen. Puss

sakna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela