MATHILDA LINDSTRÖM

HOSTAN.....

Publicerad 2011-05-26 12:55:32 i ALLMÄNT,

is back maybe.... Jag hoppas dock verkligen inte de, inatt har jag hostat som en tok, vaknat helt kallsvettig och de har känts som om jag skulle spy hela natten, men så har det aldrig blivit som tur är, men jag har ju haft såhär förrut, fast i flera veckor i rad, men idag kom de, nu inatt då så jag hoppas verkligen att det bara var inatt för jag orkar inte annars, och sen dom på hälsocentralen är ju störd, dom säger att det inte är någon fara, att det bara är vanlig hosta, ah men eller hur? jag har det bara på nätterna, kan inte sova och håller på och spyr hela tiden?! dumma idioter..

Men iallafall, sitter i skolan nu, jag och Lollo har suttit ute i solen mestadels av degen på på förmiddagen, käkat glass och snackat massa skit bara, underbart haha! Men nu har vi multimedia, och det fattade man ju, klart vi ska ha denna lektion.... dööööööh! ;) Blir stan en sväng efter skolan iallafall, längtar tills dess, ska köpa ett linne och nagellack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela