MATHILDA LINDSTRÖM

HEMMA - DAGS FÖR STUDENTSKIVA!

Publicerad 2011-05-21 17:22:15 i ALLMÄNT,

Kom ju som sagt hem idag från en underbar vecka i Turkiet, haft det hur mysigt som helst tillsammans med bästa pappa, och jag tackar så sjukt mycket för den, du är bäst pappa :)

Iallafall, kom fram till sverige idag runt 8 på morgonen, åkte direkt till arlanda, och trodde vi skulle få vänta 100 år som man brukar på väskorna, men både min och pappas var nästan först, så vi kom där ifrån snabbt, åkte till parkeringen där vi hade haft bilen under veckan när vi vart borta, och vips, så kom lilla mamma där, hihi så underbart, fick kramas lite med henne också, de behövdes om man säger så! Bilen raka vägen hem, eller först till mormor och sa hej, sen till willy's och handla lite, sen max haha fan vad gott det var! Umgåts lite med Madde också idag, saknat henne som en tok måste jag säga - saknat alla er här hemma! Nu håller jag på och fixar mig, ska på våran första studentskiva idag som vi fixat ihop tillsammans, tema "vad vi vela bli när vi var liten" haha jag vela sitta på willy's i kassan ja, så willy's skjortan sitter där den ska ;) haha! Men nu lär jag slänga ihop lite käk som jag ska ha med mig + alkoholen såklart, hörs sen och då kommer massa bilder sen kvällen också! 

Och självklart kommer de lite bilder från turkiet också. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela