MATHILDA LINDSTRÖM

GODNATT

Publicerad 2011-05-24 23:31:21 i ALLMÄNT,

Idag efter skolan åkte jag ner och fixade lite saker med Madde, sen tog vi en liten sväng på stan, men åkte hem ganska snabbt om man säger så, så hungriga! men kom hem iallafall, så höll pappa på och tränade så det skulle inte bli mat på ett tag iallafall, så då hoppade jag i mys kläder och tog en promenad och solade, var tvungen att göra de nu, för nå mer sånt på ett tag blir det inte, så då passade jag på med en till solning idag då, precis som igår! Hem sen, duschade och käkade, sen hoppa jag på cykeln och cyklade till Madde, och där har jag spenderat min kväll, har kikat på de traditionella Desperate Houswives och Big Brother, älska Chrille!

Nu är jag så jävla trött så ska nog hoppa i säng ganska snabbt, de skönaste av allt är att vi börjar ju sent imorgon (det gör vi varje onsdag) och imorgon ska vi inte ha någon svenska heller, så då börjar vi ännu senare haha, så vi börjar 13.45, ganska nice va? Men aa, vi hörs imorgon. godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela