MATHILDA LINDSTRÖM

GODMORGON

Publicerad 2011-05-05 08:15:11 i ALLMÄNT,

Godmorgon! idag är de torsdag, nästan fredag om man säger så, och de är ju alltid lika skönt. Jag, Madde och Iza åker till Stockholm i helgen faktiskt, då blir det utgång och lite sånt, så oss kommer ni inte se i Gävle denna helg. Vissa saker får mig att stanna hemma, men denna gång åker jag iallafall, de är bokat och klart redan och jag har längtat så mycket! :)

Jag skyndade mig som fasen nu på morgonen efter som jag började 9, trodde jag! jag är klar nu också, risig är jag men sånt skiter man i, orkar inte fixa mig så mycket helt ärligt, men sen nu kom jag ju på att jag börjar inte förren 20 i 10, men på ett sätt är de faktiskt bra nu, för då hinner jag plugga lite till, och önska mig lycka till, eftersom jag har omprov nu direkt på morgonen, måste klara de annars är jag och samhällskunskapen körd, aja hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela