MATHILDA LINDSTRÖM

............

Publicerad 2011-05-11 11:04:09 i ALLMÄNT,

Godmorgon! idag är det onsdag, och imorgon torsdag? är det så man ska dricka alkohol? ja men de verkar så va haha, fan vad snabbt veckorna går nu för tiden alltså, och vi har typ bara 30 dagar kvar till studenten, eller om det var 30 skoldagar kvar, jag kommer inte ihåg men fy i helvete vad skönt! 

Iallafall, håller på och fixar mig nu, och är snart klar, idag blir den en snabb fixning, orkar inte för känner mig inte på topp idag, förskylning och annat men de är skitsamma, jag lär sätta mig och plugga lite samhällskunskap nu snart innan jag åker till skolan också, sen har jag hela dagen på mig att plugga också för de är efter skolan jag ska göra omprov, och jag MÅSTE verkligen klara detta idag, annars är det förmodligen kört, måndagen när jag kommer hem, då kan jag göra om de om de är så men de kommer ju typ inte gå, eller isåfall måste jag plugga lite när jag är borta, och sen på tisdagen då ska betygen sättas, omg hur ska detta gå? haha kör hårt Mathilda, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela