MATHILDA LINDSTRÖM

EN HELDAG MED MP3!

Publicerad 2011-05-25 22:45:21 i ALLMÄNT,

Hallådär. Idag har jag vart upptagen hela dagen i princip, jag åkte och käkade lunch med pappa som jag skrev, sen tog jag bussen hem till mormor och drack lite kaffe med henne, och sen stack jag iväg till skolan och hade samhäll, eller vi gjorde bara utvärderingar osv, så det gick snabbt. Och sen satt vi kvar i skolan ett tag, och sen bar de av ner mot staden men ett gäng från klassen, först blev det Mingel & Bar sen vidare till Rock n' Roll för käk osv, och sen en sväng till Saints, mycket trevlig kväll med andra ord faktiskt, helt klart! 

Nu har jag nyss kommit hem, tror fasen jag ska lägga mig nu, kanske kika lite på tv och hoppas på att de är något CSI avsnitt eller något roligt, jag missade Grey's Anatomy idag, så de lär jag kika på reprisen. (bilder sen idag kommer senare, när t.ex. Jennika lagt in bilderna från hennes kamera) Men vi hörs imorgon. Puss och Godnatt säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela