MATHILDA LINDSTRÖM

DET SNÖAR I MAJ.......

Publicerad 2011-05-03 09:45:50 i ALLMÄNT,

Tjabba! Sitter i skolan nu har jag graf, ganska kul faktiskt men de går lite segt måste jag faktiskt säga, är ärlig sådär ibland ja! Inatt sov jag hos mormor med henne och mamma igen, mamma åker hem idag på dan typ, så då kände jag att jag vela vara med henne sista dagen liksom, så imorse var de inte så kul att gå från mormor, när jag var tvungen och säga hejdå till mammsen, men som tur är så åker ju jag Madde och Iza till Stockholm till mamma, då blir de förmodligen utgång och allt vet vad, nu när Madde är 18 ;)

Vad händer idag då? denna tråkiga dag, fan det snöar ju ute? eller inte nu, men det gjorde det för en stund sedan och det kommer ju säkerligen börja snart igen, men tyckte mormor sa något om att det skulle bli lite bättre väder idag på dan, men de visar väl sig. Puss (jag vill hem och sova nu)

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2011-05-03 09:57:56

Sv: Tack så mycket gumman! Bara slängde ihop något igårkväll, var så less på den förra :) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela