MATHILDA LINDSTRÖM

BE READY..

Publicerad 2011-05-27 14:12:21 i ALLMÄNT,

Hallådär. Idag vaknade man ganska sent, kändes som att man nästintill var bakis när man vaknade, men icke eftersom jag inte drack en droppe alkhol igår haha, duktig som man är, och detta ska hålla i sig över helgen också, både bra och dåligt kan jag känna, fan alkoholen är ju de bästa på helgerna haha, men denna helg ska jag hålla mig. 

Gårdagen, åkte jag och Madde ner på stan runt 7 tiden för att kika runt en massa på tjejkvällen som dom hade igår, massa erbjudande, det bästa av allt var ju självklart GinaTricot, dom hade 20% på hela sortimenten, fick med mig lite hem, så tänkte visa det snart, sen blev det Berggrenska en sväng med Madde och Vendela, och sen kom Linnea och Nille förbi en sväng också, men drog på en gång vidare till Interpool där vi satt och umgicks ett tag, mycket trevligt, tror vi tog 20 över 11 bussen hem också, eftersom det var sista bussen hem. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen kanske städa lite här hemma, och hoppas på att jag och pappa kanske kan typ äta pizza idag, fan vad gott det skulle vara! Ska tjata lite haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela