MATHILDA LINDSTRÖM

ALL THE TIME..

Publicerad 2011-05-04 23:31:46 i ALLMÄNT,

Hej :) 
- eh sitter och pluggar förfullt nu faktiskt, men tog en ytterst liten break nu för att blogga lite, snällt va? hehe.. men iallafall, idag efter skolan gick jag med Janni hem, hämtade hans bräda och sen gick vi till plaza en sväng, där var de inte så mycket folk men några iallafall som man träffade på. Var där i 1-1½ timme kanske, sen höll jag på och frysa ihjäl, så packade ihop och gick hem och käkade, blev sallad idag igen, helvete vad gott det var även idag också, shit det är verkligen mitt bästa nu! Efter maten, blev de storstädning i rummet mitt, för de såg verkligen ut som ett riktigt jävla bombnedslag, jag hatar att ha de så men ändå lyckas de alltid bli så, hur lyckas man liksom? i vilket fall som helst, städade en massa, och sen pluggar jag nu för fullt, måste ju säga att de inte går så speciellt bra, är helt ointresserad utav skiten, men MÅSTE verkligen klara detta för att få G i samhällskunskap, så ligg i nu förfan Mathilda haha. Undra hur länge inatt jag kommer sitta med detta? kommer typ sluta med hela natten, sova bort hela dagen imorgon och missa själv omprovs-tillfället haha, lyckat de skulle vara, eller?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela