MATHILDA LINDSTRÖM

Läggdags framför Nip/Tuck

Publicerad 2011-03-29 00:04:52 i ALLMÄNT,

Kom hem från Madde för ett tag sedan, va där ett tag och umgicks med henne och kikade på tv bara, godis blev det också en massa, fuck haha! Kikade lite på CSI, Ballar av Stål och BigBrother, fan BigBrother blir bara bättre och bättre måste jag säga! 

Jag tänkte bara att jag skulle skriva ett litet inlägg nu när jag var hemma och inte gjorde så mycket, och så ni vet att jag lever, imorgon i skolan ska jag göra om bloggen om jag orkar, men jag har kommit på en grej, för att göra allt mycket enklare, tråkigt men som sagt, så funderar jag starkt på att bara göra en header med mitt namn på eller så haha, jag byter ju ända design hela jävla tiden känns det som, aja får se vad jag orkar ge mig in på imorgon. Puss och Godnatt mer er. Btw, har ni sett Nip/Tuck något? Om inte så tycker jag att ni ska kika på de, dock går det alltid runt 12tiden på kvällen/natten, men de är superbra tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela