MATHILDA LINDSTRÖM

How wonderful life is...

Publicerad 2011-03-29 11:54:20 i ALLMÄNT,

Hallådär!! Idag sov jag över ganska så rejält måste jag säga, jag hade ställt klockan på 06,30, men inte vaknade jag då eller.. jag klockade så att jag verkligen hade satt på alarmet ordentligt 2 gånger igår kväll, så jag måste ha stängt av alarmet i sömnen, måste verkligen ha varit stendöd haha! Jag vaknade 9,30 haha, då hade vi börjat för en timme sedan, men aja de är sånt som händer, och nu har jag gjort klart en uppgift på grafen som skulle vara klart, nu ska jag försöka göra klart den andra grejen också, orkar inte hålla på med detta nu känner jag! Läraren är för den delen kass! Blääää

(juste, idag kommer en tjej och köper sänggaveln haha, hon ringde ca 2timmar efter jag lagt ut annonsen på blocket, perfekt, men då antar jag att vi kanske lär åka till ikea eller så idag igen och köpa ben till sängen, annar lär jag ha madrasserna på golvet haha. De löser sig"

Kommentarer

Postat av: Aleksanderkatinka

Publicerad 2011-09-02 06:33:30

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela