MATHILDA LINDSTRÖM

Helvete vad trött man kan vara på mornarna alltså...

Publicerad 2011-03-31 08:00:01 i ALLMÄNT,

Godmorgon (gäsp gäsp) jag är verkligen dötrött haha, somnade skapligt igår iallafall, inte typ senare än vad jag brukar iallafall, men fan så svårt det var att komma upp idag alltså haha, och jag hade behövt duscha mitt hår idag också, men de hinner jag inte nu för att jag inte gick upp när jag skulle, jävla skit också! kommer inte kunna göra ett skit med håret idag bara för de haha... uscha!

Ska åka till skolan om ca: 1½ timme, så håller på och fixar mig o så nu iallafall, och vi går till kl: 5 idag och det ser jag verkligen inte fram emot, och sen sista lektionen har vi de där fruktansvärt tråkiga multimedia i typ 4timmar, så jävla jobbigt. Aja nog med de, vi hörs senare, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela