MATHILDA LINDSTRÖM

En dag i Sickla tillsammans med mamma.

Publicerad 2011-03-25 19:17:21 i ALLMÄNT,

Dagens spenderades eller började med att mamma väckte mig, tog det ganska så lungt på morgonkvisten måste jag säga, men fixade sedan till oss och stack iväg till Sickla för en liten shoppingrunda, haha men det gick sådär, fick med mig hem ett par trosor bara haha, kul shopping, men bra! Åkte sedan till IKEA och där inhandlades det lite småsaker till rummet här, mums! ehm, nu ska jag fixa salladen tills vi ska käka för mamma håller på med maten, så då ska jag hjälpa till lite. (bilder på de jag köpte kommer om ett tag i detta inlägg)

Kommentarer

Postat av: Linn - Smilinggirls!

Publicerad 2011-03-25 22:53:44

Skulle också vilja åka till ikea :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela