MATHILDA LINDSTRÖM

Den 22 mars 2011

Publicerad 2011-03-22 13:45:11 i ALLMÄNT,

Hallådär igen bloggen! Som ni kanske märkte så la jag ner bloggen ett tag pga personliga själ osv, men jag känner på något sätt att jag saknar att blogga lite, trots att jag på sista tiden bara tyckte att det var jobbigt, men jag tog bort den gamla, och har nu gjort om den från grund och botten, har fortfarande samma bloggnamn för att göra det lättare för er att hitta tillbaka till bloggen om man säger så. Vet inte alls om jag kommer har orken att lägga ner lika mycket tid som jag gjorde förr, men jag ska försöka så gott jag kan.

Ha de så bra så länge. Puss

Kommentarer

Postat av: MATILDA HAMMAR

Publicerad 2011-03-22 13:58:16

sv: nej inte D3000 utan jag har D300s :) med objektivet 50mm f/1.4! :) bästa bästa bästa! kan typ inte leva utan de... hahah!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela