MATHILDA LINDSTRÖM

VISST DU KAN SKRATTA OCH LÅTSAS SOM INGENTING

Publicerad 2011-06-14 11:23:45 i ALLMÄNT,

Godmorgon! Vaknade typ nyss av att telefonen ringde, det var lilla mormor de som ringde och väckte mig och som skulle berätta allt som hade hänt i stugan hennes, hon tyckte inte heller att jag skulle sova mer så hon snackade på ett tag och DÄR var jag pigg och kunde sen inte somna om, så så var det med de haha.

Idag hoppas jag på att få komma till Hälsocentralen och kolla upp min hand, för jag har sååå ont fortfarande, känner mig så jäkla handikappad när jag inte kan bära allt, böja tummen hur som helst (som man är van vid att göra) och allt vet vad, så jag hoppas jag får komma dit idag för bitterfittorna som jobbar där haha, sen ska jag försöka ta mig till arbetsförmedlingen också, får se om jag hittar dit? Men nu ska jag fixa mig. Talk to you later!

Kommentarer

Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Publicerad 2011-06-14 12:03:30

Sommar & sol och vi har korta kjol...

Har du planerat att göra något speciellt på sommarlovet i år ? <3 :)

Postat av: Tilda Larsson

Publicerad 2011-06-14 12:32:36

S: Åhh tack du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela