MATHILDA LINDSTRÖM

VECKAN UT OCH HELA NÄSTA VECKA, MINST!

Publicerad 2011-06-29 02:12:29 i ALLMÄNT,

Hallådär! Idag tog jag en promenad ner på stan runt halv 10 tiden, för att kika in på Hemmakväll för att bästa Lollo jobbade, dock stängde de kl 10, och jag trodde de stängde kl 11, men jag stannade kvar med henne när hon stängde iallafall, och hjälpte henne med en massa, vi blev klar runt 12 tiden, så tur för henne att jag hjälpte henne, fatta annars om hon hade gjort allt själv, så efter de vid 12 då, så gick vi till saints och tog en öl tillsammans innan jag åker imorgon. Jag åker som sagt till Stockholm imorgon till min älskade mamma som jag saknat så jävla mycket, sist jag såg henne var på min student, vilket kanske inte var så länge sen men känns som evigheter faktiskt, så imorgon 17.30 åker bussen från Gävle till Stockholm, men iallafall, så runt 1 tiden, kom Lollo's mamma och pappa och hämtade henne så jag började traska hemmåt, gick förbi Interpool och sa hej till underbara, som jag helt ärligt kommer sakna som en tok! men sen gick jag hem, är hemma nu och ska strax krypa ner, imorgon blir de upp runt 10, lägga mig i solen, käka lunch med pappa, hem och packa, sen hejdå Gävle! 

De ska bli så jävla skönt att få både träffa mamma och komma bort från Gävle, men vissa människor får mig att vela stanna i Gävle några dagar till, fasen så jag kommer sakna vissa alltså, helt sjukt. Inte förren man åker iväg märker man hur mycket man tycker om folk och hur mycket man saknar dom. Men detta är bra, att komma bort ett tag, har ingen som helst aning om hur länge jag blir borta heller faktiskt, de jag vet nu är hela denna vecka som är kvar, och nästa ändå, de vet jag nu, och de kan blir mer också, de visar sig. Men ni vet exakt vilka jag kommer sakna så mycket. Puss på er och jag älskar er! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela