MATHILDA LINDSTRÖM

TÄNK ATT DET ALLTID SKA VARA KRÅNGEL?!

Publicerad 2011-06-29 14:43:23 i ALLMÄNT,


SHIT!!!! jag kom hem nu ja, åkte ner på stan och käkade lunch med pappa kvart över 12 idag, sen skulle jag bara in på um och fixa ny p-piller, men helvete vilken jävla tid det tog alltså, fick springa fram och tillbaka, dom skickade fel till apoteket och allt vet vad, vela bara hem hela tiden och nu är jag äntligen hemma.
Gick förbi hemmkväll sen också och köpte denna (ser ut att vara asgod). Har faktiskt ingen aning om hur den smakar, jag såg den igår när jag hälsade på Lollo där, men är det någon av er som smakat den? aja de är upp till bevis idag på bussen när jag ska hälla i mig den haha! Nu ska jag försöka orka ta mig iut i solen på gården här.... fan så varmt de är här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela