MATHILDA LINDSTRÖM

STUDENTVECKAN GÅR MOT SITT SLUT......

Publicerad 2011-06-09 10:06:48 i ALLMÄNT,

Inte roligt, inte roligt att Studentveckan börjar gå mot sitt slut, åååh vill inte!
fan bland det roligaste jag gjort i mitt liv, studentveckan!!!!!!!!!

Iallafall, godmorgon förresten haha, mamma väckte liv ur mig idag, vi hade besökt här hemma, mormor! hehe. Eh nu är jag uppe och ska duscha och lite grejs om en lite stund bara, sen fixa till sig lite och sen är de nämligen dags för studentlunch eller vad man säger på skolan, de ska bli trevligt va! sen är det bara en lugn dag som gäller tror jag, fast kanske att man kan ta något att dricka? bara för att trötta ner skallen lite till.....

Igår var vi först på Brända Bocken, jag Linnea Emma Hanna och Martina, satt där och hade lite tjejmys bara, sen stack jag Linnea och Emma till Söder Hielmska och drack lite där, och sen vela vi på Interpool men där fick inte vi komma in eller eftersom vi inte hade några biljetter, så då fick det bli en sväng in på Saints istället, mycket trevlig kväll, sen tackar vi för! Men nu lär jag fixa mig, hörs sen Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela